De algemene ledenvergadering van 2024 komt eraan!

Wij houden onze algemene ledenvergadering op dinsdag 4 juni a.s. in De Schakel in Hardenberg en u bent hiervoor van harte uitgenodigd!

De algemene ledenvergadering begint voor leden om 19.30 uur, hiervoor zullen zij een uitnodiging ontvangen. Niet-leden kunnen bij het tweede deel vanaf 20.30 uur aansluiten. Dit jaar hebben wij tekentherapeut Hermanna Dogger en tekentherapeut en beeldend kunstenaar Rianne Leemhuis bereid gevonden om het programma na de pauze in te vullen door middel van een creatieve workshop rondom het thema rouw. Tijdens deze workshop zullen zij iets vertellen en laten zien over hun werk en uiteraard worden de deelnemers ook aan het werk gezet met een creatieve opdracht!

Verdriet, onrust, niet weten wat je voelt of wat er komt, hoe lastig is dit om onder woorden te brengen? Het kan dan helpend zijn om je op een creatieve manier te uiten, niet praten maar vooral doen! Zeker voor kinderen, voor hen is tekenen een vertrouwde manier om te laten zien wat ze bezig houdt. Graag laten Hermanna en Rianne jullie deze avond iets horen en ervaren over wat creatieve begeleiding tijdens verlies en rouw zou kunnen be-tekenen. Creatief bezig zijn, zelfs als je verdrietig bent …. of misschien wel …. juist dan!

Het belooft een erg leerzame en creatieve avond te worden. U bent er toch ook bij? Heeft u een vraag? Neem dan gerust vrijblijvend contact met ons op. Graag tot ziens op dinsdag 4 juni a.s. in De Schakel in Hardenberg!